Binnen Nederland

U betaalt € 8,75 voor het verzenden binnen Nederland. Wij versturen altijd met TNT of Nedpak aangetekend.
Een aangetekende pakketjes van TNT en Nedpak gaan via een beveiligd kanaal en er moet voor getekend worden bij ontvangst. Op deze manier is altijd duidelijk waar het pakketje is en wanneer en wie ervoor getekend heeft.

U kunt ook kiezen om het pakketje onder rembours te laten verzenden.
Voor rembours verzendingen rekenen wij € 14,95.
Helaas werkt deze optie niet indien u artikelen koopt met korting.

Buiten Nederland

U betaalt € 15,00 voor het verzenden buiten Nederland. Wij versturen altijd met TNT aangetekend.
Een aangetekend pakketje van TNT gaat via een beveiligd kanaal van TNT en er moet voor getekend worden bij ontvangst. Op deze manier is altijd duidelijk waar het pakketje is en wanneer en wie ervoor getekend heeft.
Verzendingen naar het buitenland hebben over het algemeen een verzendtijd van 4 dagen.

Hoe lang duurt het voordat het pakje in huis is?
Na bevestiging van uw betaling versturen wij het artikel, indien voorradig, binnen 48 uur. Aangetekende verzendingen worden over het algemeen de volgende dag aangeboden. Als we het artikel niet op voorraad hebben bestellen we het voor u bij de leverancier en stellen u op de hoogte. Afhankelijk van het merk duurt dit 2 tot 15 werkdagen.

Wat als ik niet thuis ben als het pakje wordt bezorgd?
U krijgt dan een kaartje in de bus waarna u het op kunt halen op het lokale postkantoor of op een ander aangegeven adres. U dient dit briefje mee te nemen naar dit adres met een geldig legitimatiebewijs.

Kan ik het artikel ruilen?
In overleg is dat geen enkel probleem. Ruilen kan slechts een keer. Voorwaarden hiervoor kunt u terug lezen op de algemene voorwaarden.

Hoe lang duurt het voordat mijn geld terug gestort is?
Meestal duurt dit 48 uur. U heeft uw bestelling gedaan maar geen bevestiging ontvangen? Indien u na uw bestelling geen bevestiging van ons ontvangt heeft u waarschijnlijk een foutje gemaakt in het e-mail adres. U kunt dit oplossen door een mailtje naar ons te sturen met het artikel dat u heeft besteld bij ons en wij sturen uw order bevestiging dan naar u door.

Kan ik de status van mijn bestelling opvragen?
U kunt de status van uw bestelling opvragen via bestelstatus op de mijn account pagina, u dient ingelogd te zijn met uw e-mailadres en wachtwoord. Als u op deze pagina bent kunt u al uw orders bekijken. U kunt ons ook telefonisch bereiken via 0543 46 65 60.

Betaalmogelijkheden
 
Betalen met iDEAL
Betaal veilig, vertrouwd en gemakkelijk met iDEAL.
iDEAL is gebaseerd op internetbankieren. Dit betekent dat u kunt afrekenen in uw vertrouwde betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw bank. U gebruikt bij de betaling dezelfde hulpmiddelen als bij een betaling via internetbankieren (bijvoorbeeld Random Reader bij Rabobank, SMS-Tan bij Postbank, en e.dentifier bij ABN AMRO). De betaling wordt direct ten laste van de betaalrekening uitgevoerd. In dat opzicht lijkt het op een pin-betaling.

Hoe werkt iDEAL?
U plaatst een bestelling bij een webwinkelier. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en de webwinkelier wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.
Als u beschikt over internetbankieren bij één van de deelnemende banken, kunt u met iDEAL betalen. U hoeft zich hiervoor niet apart aan te melden. Heeft u dit niet, vraag dit dan aan bij de deelnemende banken.

Zijn er kosten verbonden aan het betalen met iDEAL?
Alle klanten kunnen bij Van Eerden Juwelier gratis met iDEAL betalen.

Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
Na elke betaling met iDEAL ziet u een bevestiging die u kunt afdrukken of e-mailen. Ook vindt u achteraf in uw rekeningoverzicht uw betaling met iDEAL terug.

Kan ik een iDEAL betaling terugdraaien?
Een betaling met iDEAL is na de uitvoering net als een betaling via Internetbankieren onherroepelijk en kan niet meer worden teruggedraaid.

Vooruitbetaling
Vooruitbetalen betekent dat u, na het invoeren van uw bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van Van Eerden Juwelier. Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van uw bank. Na uw bestelling krijgt u een e-mail van ons met de nodige gegevens om uw bestelling af te ronden.

Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee.
Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.


Annuleren?
Als u uw overschrijving reeds heeft gedaan maar toch besluit te annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice. Nadat u uw rekeningnummer heeft doorgegeven, wordt uw betaling dan snel teruggestort.

Rembours (betalen bij de postbode)
Betaling onder rembours is veilig en snel:

- Alleen mogelijk binnen Nederland
- Contant (gepast) betalen bij de postbode
- Niet thuis of geen gepast geld? Nog drie weken met PIN te betalen op het postkantoor.


Betaalkosten
Voor remboursbetalingen brengt Van Eerden Juwelier 9,95 euro betaalkosten in rekening, vanwege de kosten die TNT rekent voor deze manier van betalen. De kosten worden aan uw bestelling toegevoegd nadat u bij het afronden van uw bestelling voor "Rembours" heeft gekozen.

Iets te vieren of een bedankje geven? Verblijd iemand met een cadeaubon van Van Eerden.

Van Eerden Juwelier - Goudsmid

Landstraat 8, 7121 CR Aalten
Telefoonnummer 0543 - 46 65 60

Openingstijden
maandag: gesloten
dinsdag - vrijdag: 9.00-12.30 13.30-18.00 uur
vrijdagavond koopavond tot 20.30 uur
zaterdag: 9.00-17.00 uur

 

Cookies maken het voor ons makkelijker om u van dienst te zijn. Als u gebruik maakt van onze site gaat u akkoord met onze cookies.
Meer informatie OK